mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


The Vegetable's Bouquet   野菜のブーケ

Posted by mittanr on   2 comments

Hi, thank you very much for coming to my blog always.
How are you?
It's been hot these days,hasn't it?
I can't believe it's in the middle October.
I'd like to enjoy nice season,if possible.
Actually I have a problem with my throat, and I got a bad cough,
so I couldn't sleep well last night.
It's been a while since I had a cold.
But, don't worry about that.
I'm all right, so I'm writing this blog now.
And I got medicine for a cough.

By the way, this picture is the bouquet I made the other day.
I made it with vegetables and herb.
It had the good smell by perilla(Shiso).
After enjoyed as the bouquet, I made salad with that materials.
Because I'd like to eat before it goes bad!
You can see the salad's pics on another blog.
        ↓↓↓
http://ameblo.jp/mittanr/entry-11629857600.html
(ベジフルフラワーブーケdeきらきらジュレポン酢サラダ)

Yes, it was so delicious!
I feel happy if you'd be interested in vegetable's fascination.




ここのところ、信じられない暑さが続いていますね。
できることなら気持ちのよい季節を過ごしたいのですが・・・

写真は、先日私が作ったお野菜ブーケです♪
この翌日、サラダにして食べたのですよ。食いしん坊ですから!(笑)
これがまた美味しかったのです(←自画自賛 苦笑)
よろしかったら、もう一つのブログもご覧くださいませ~(上の英文中のURLをクリックしてくださいね)
野菜の魅力に興味を持っていただけたら嬉しいです(*^_^*)



関連記事
スポンサーサイト

Comment

Sakae says... ""
The bouquet is very pretty!
ミョウガの花って黄色ですか?初めて見ました。
(ミョウガの英語を調べるのが面倒になり途中から日本語になってしまいました!)
2013.10.11 21:04 | URL | #8jk9.4aE [edit]
mittanr says... "Sakaeさん"
Good morning, Sakae,
Thank you for your comment!
ミョウガは、mioga かなぁ。
お花は、淡い黄色でしたよ。
私も初めて見ました(*^^*)
2013.10.12 10:00 | URL | #- [edit]

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

