mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


My Parent's Fruit Garden

Posted by mittanr on   2 comments

Hi, How have you been?
I've been fine.
I went to my hometown Kumamoto for my vacation,
and came back to my home yesterday.

By the way, It's the picture of grape's tree I took at my parent's garden.
I was surprised by the tree, because it was heavy with grapes.



And they have many kinds of fruit trees.
I enjoyed harvesting blueberrys, kiwifruits and mini tomatoes.
It was very fun!
Yeah, I had a wonderful time with my parents.
And I was appreciate my family.

fc2blog_20130731134903aef.jpg


昨日、帰省から戻りました~
実家の庭のブドウが鈴生りでビックリでした!
ブルーベリーやキウイフルーツやミニトマトの収穫も楽しみました(^_^)/


関連記事
スポンサーサイト

Comment

樹ママ says... ""
リフレシュできましたか? 果物凄いですね 近所の車庫にぶどうがなってますが
写真のように実がぎっしりといったかんぎでは無く それでも綺麗と思ってながめて
います まるでお店に並んでいるぶどうみたいね 先日のケンミンショウーで 熊本は
水にミネラルが多いから 野菜 果物が大きいと言っていました 普通と思っていたこと
ありがたい事なのね
私も 主人が今日 出帳から帰熊 夏休みが終わりです 朝 起きれるかな・・・?
2013.08.02 10:00 | URL | #- [edit]
mittanr says... "Re:"
樹ママさん、コメントありがとうございます♪
実家の果樹は、全て巨大化してきてジャングルみたいにスゴイことになっています(^_^;)
熊本の水はキレイだし自慢できるわよね!
ところで、まだ8月が始まったばかりよ、夏休みはまだこれからでしょ(^_^)/

2013.08.03 13:37 | URL | #- [edit]

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

