mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


Hakone ~箱根温泉宿の旅~

Posted by mittanr on   2 comments   0 trackback

週末は、お友達夫婦にお誘い頂き、箱根に一泊旅行に行きました♪

How was your weekend?
My husband and I went to Hakone overnight trip with my friend's married couple
because they invited us to Hakone hot springs.
We enjoyed drinking, eating nice food and talking a lot.
Yeah, we took a good spa of course!
For us, it was the first trip together.
However we felt relaxed, and had a wonderful time!


箱根湿性花園


箱根ガラスの森美術館

友人は、私の高校時代の同級生。
ご主人とは15年振りくらいの再会だったのだけれど、時間を感じなかったな~。
リラックスしたとても楽しい旅でした

Thank you for your vote!
Please click on if you like this article.
  ブログランキング・にほんブログ村へ

関連記事
スポンサーサイト

Comment

樹ママ says... ""
楽しくリフレシュできたみたいね
私も ガラス好きだから 美術館行ってみたいな
先日 行かなかったの・・・残念
2012.07.17 17:04 | URL | #- [edit]
mittan says... "Re:"
樹ママさん♪
とても楽しかったよ~。
食事の後、再度、お部屋で飲み始めて、、、私は途中で気を失っちゃったけど(-_-;)
なんたって、ビールとワインと焼酎ですから!
ガラスの森美術館は、チケットを頂いたので行ってみたの。
箱根は素敵な美術館も色々あるから何度行っても楽しいと思うよ。
次回は是非(^^)/
2012.07.17 18:13 | URL | #- [edit]

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

trackbackURL:http://mittanr.blog86.fc2.com/tb.php/377-dad8f857
