mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


A Beartiful and Funny Day ~八ヶ岳高原にて~

Posted by mittanr on   2 comments   0 trackback

週末は、夫と夫のバード仲間のジェントルマンと私の6人で、八ヶ岳高原に行きました~♪

Wow! July has started already!
How was your weekend?
I went to the Yatsugatake highlands with my husband and his friends.
It was a beautiful day and we enjoyed bird watching from early morning.
And we went to the nice shop "Yatsugatake club" and had lunch and then,
we bought some vegetables at a direct sale's shop.
Ah, I also ate an ice-cream cone of course!

高原の風がとーっても気持ちよくて、早起きして行った甲斐がありました。
景色の写真はコチラ↓にアップしていますので、良かったら覗いてみてください(^^)/
http://ameblo.jp/mittanr/entry-11291312290.html(八ヶ岳高原)


これは、夫が撮った写真(ノビタキ) 空中を走っているみたい(笑)
080_yatsugatake.jpg
Wow! The bird is flying, no, running in the sky!!

We had a wonderful time again!

Thank you for your vote!
Please click on if you like this article.
  ブログランキング・にほんブログ村へ


関連記事
スポンサーサイト

Comment

りー says... ""
こんにちは。

ご主人の撮られたお写真はかわいいですね~。
こういうお写真は珍しい!と思いました。
柳生真吾さんの八ヶ岳倶楽部は、私も行ってみたいです。
テレビで観ていると柳生さんの人柄が
そのお庭にも建物の中にも出ていていいな~と思います。
お会いできました???
2012.07.03 13:13 | URL | #- [edit]
mittan says... "Re:"
りーさん、こんにちは♪
コメントありがとうございます!

夫の写真、たまたまオモシロイのが撮れたので、載せました。
鳥が飛ぶ時に足をこんな風に出してる姿って、確かに珍しい気がします(笑)

柳生博さんは、いらっしゃいましたよ~。奥様も見かけました。
息子さんは居たのかな?気がつきませんでした。
土曜日だったので混んでいて、お忙しそうだったので、お声かけしなかったのですが、
夫は以前、バード仲間と行った時に沢山お話したり、写真を一緒に撮ったりしたみたいです(^^)

2012.07.03 19:28 | URL | #- [edit]

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

trackbackURL:http://mittanr.blog86.fc2.com/tb.php/372-584ab50a
