mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


Avocado's Three Brothers ~アボカド三兄弟~

Posted by mittanr on   2 comments   0 trackback

おはようございます。台風4号、怖かったですね。皆さま大丈夫でしたか?
まだ、注意が必要のようですので、気をつけて過ごしましょうね。

プランターに植え替えたばかりのアボカドが心配でしたが、無事でした♪

Good morning!
How are you?
Typhoon No.4 hit Japan yesterday.
Are you all right?
I was really scared at the strong rain and wind, but my family and I were safe.
I hope you didn’t have any damages.
By the way, I was worried about the planters in balcony, especially Avocado’s three brothers!
Yeah, they were all right too.
I felt relief!!


In May, the oldest son, second son and youngest son from right side.

5月頃のアボカド三兄弟~ 右から長男、次男、三男!

In June , this month, the oldest son, second son and yongest son from left side.

6月半ば頃のアボカド。今度は、左から長男、次男、三男。 
三男がものすごい勢いで伸びて、、、それぞれ個性があって面白過ぎ~(笑)

This morning!

ベランダの壁側に移動していた植物たち、皆無事でした~(*^^*)

Have a nice day!


Thank you for your vote!
Please click on if you like this article.
  ブログランキング・にほんブログ村へ


関連記事
スポンサーサイト

Comment

kanako says... ""
三男・・・・(爆) 将来イケメンの予感(^^)
引っ込み思案の次男がちょっと心配・・・
2012.06.22 20:20 | URL | #- [edit]
mittan says... "Re:"
Kanakoさん、この三兄弟大ウケでしょーー!
ほんと、どうしちゃったの~??というくらい、育ち方が違うから大笑いなんです。
長男は、いきなりな感じだし、次男はちょっといじけた感じで、三男はやっぱりのびのびしてるのよね。
これからもそっと見守る母でいようと思います!(笑)

2012.06.22 22:08 | URL | #- [edit]

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

trackbackURL:http://mittanr.blog86.fc2.com/tb.php/367-a3271cde
