mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


Cherry Blossom Festival ~目黒川桜まつり~

Posted by mittanr on   0 comments   0 trackback


週末は土日両日お花見を楽しむことができました
昨日は夫の友人達と


Hi, how was your weekend?
Did you see cherry blossoms anywhere?
I went to Meguro riverside cherry blossom's festival
with my husband and his friends yesterday.
We enjoyed drinking champagne on the bridge
during cherry blossom viewing.
After that we went to his friend's house,
and ate dumplings and drank beer with talking!
An American guy also came there.
Yeah, we had a wonderful time!


お花見客で大賑わい!大混雑でした~

穏やかな川面と華やかな桜がとってもキレイ!

外で飲むシャンパンはホントに美味しかった~皆で乾杯!

帰りは、提灯に明かりがともりイイ雰囲気でした



Please click on if you like this article. Thank you!
ブログランキング・にほんブログ村へ

関連記事
スポンサーサイト

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

trackbackURL:http://mittanr.blog86.fc2.com/tb.php/326-36e6b27b
