mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


Morning Diary ~モーニング・ダイアリー~

Posted by mittanr on   3 comments   0 trackback


おはようございます
昨日は一日バタバタ・・・オマケに鍋を焦がしてショック
でも、いい知らせもありました~

Good morning!
It’s a beautiful day, isn’t it?

I was busy yesterday.
And, I scorched a pan when I was cooking meal for dinner.
Ah...I was really shocked.

But I got a good news yesterday.
One of my friends gave birth to a boy!
We have known each other since about four years when we studied abroad.
And she has been international marriage.
I was very glad to know the wonderful news.

And, yesterday, my mother sent email to me from Kumamoto.
My father and mother picked up horsetails(tsukushi) during their walking,
and she cooked.
I felt happy to know that.

Well, spring is coming soon.

Have a nice day!

暖かい春はすぐそこまで来てますね~今日も良い一日を



可愛くて買わずにはいられなかった
POMPADOURのイチゴのスフレパン


Please click on if you like this article. Thank you!
ブログランキング・にほんブログ村へ

関連記事
スポンサーサイト

Comment

ひのあたるさと says... "No title"
こんばんは。

お気遣いありがとうございました。
だいぶ体調が戻ってきました。
ここのところ天気もよかったので、お雛様をやっとしまいました。

友人のご出産はおめでたいですね~。
こういうおめでたい事って、何回聞いてもいいですね・・・
赤ちゃんにはそういった周りに力を与えてくれるパワーがあるような気がします。

ご両親は本当に仲がよろしくて、羨ましく感じますね。
私も子どもの頃、つくし採りをしました。
懐かしいです。(でも、苦味が苦手で、食べられなかったです・・・)
2012.03.13 19:32 | URL | #- [edit]
mittan says... "ひのあたるさとさま"
こんばんは。
体調だいぶ回復されたとのこと、良かったですね。
いつも、ブログを読んでくださりありがとうございます。
コメントも丁寧にくださって感謝です(^^)
つくし、、、私も子供の頃は苦手でしたが、
昨日は、母が料理したつくしの写メまで送ってきて(笑)
久しぶりに食べたくなりました♪
2012.03.13 22:16 | URL | #- [edit]
says... "承認待ちコメント"
このコメントは管理者の承認待ちです
2012.06.25 00:55 | | # [edit]

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

trackbackURL:http://mittanr.blog86.fc2.com/tb.php/305-a7187b2f
