mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


Kyoto ~京都へ~

Posted by mittanr on   4 comments   0 trackback

週末に、夫と京都に行きました。何度も訪れたことがある京都ですが、
今回は今までとちょっと違った旅になりました。
今週、いくつかに分けて書いていきたいと思います

Thank you so much for visiting my blog.

My husband and I went to Kyoto on weekend.
We have visited Kyoto many times before, but this travel was
different a little from former trip.

Because my husband's target of this trip was birdwatching!

Of course, we enjoyed sightseeing, eating and shopping too.

I'll write about some parts of this trip in Kyoto this week.

See you!

     194_kyoto.jpg
京都タワー。夜空にくっきり、キレイでした



ブログランキング・にほんブログ村へ




関連記事
スポンサーサイト

Comment

ひのあたるさと says... "No title"
こんにちは。

冬の京都は ものすごく空気が冷たくて寒い!でしょうに、
あえてこの時期にバードウォッチングとは 何か目的があるのですね。
温かい湯豆腐でも・・・ なんて。
私が以前食べた湯豆腐は
確か立命館大学近くでしたけど
この寒いのに 
景色が見えるように窓(障子?)を解放・・・ というところで
寒い思いしながら食べました。
mittanさんは 何を召し上がったのでしょうね・・・
次回の記事が楽しみです。
2012.01.16 09:18 | URL | #- [edit]
mittan says... "Re: No title"
ひのあたるさとさん、こんにちは。
冬の京都に行くのは3回目くらいなのですが、今回ほどハードに動き回ったのは初めてでした。
そのせいか、それほど寒いと感じませんでしたよ。
今回、京都では湯豆腐は頂きませんでしたが、今日はとても寒いので、我家の夕食は湯豆腐の予定です(笑)
2012.01.16 16:29 | URL | #- [edit]
あたのあ says... "京都!"
鳴くよ鶯 平安京!
ピースフルな都、いいですね~♪
2012.01.16 22:13 | URL | #- [edit]
mittan says... "Re: 京都!"
あたのあさん、コメントありがとうございます。
鳴くよ鶯、、、美しいですね。
私は、泣くよ坊さん平安京!って覚えてました。。。(^_^;)
2012.01.17 00:36 | URL | #- [edit]

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

trackbackURL:http://mittanr.blog86.fc2.com/tb.php/262-aa0a8c72
