mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


EAT, DRINK, BINGO! ~クリスマスパーティー~

Posted by mittanr on   4 comments   0 trackback

Thank you so much for visiting my blog.

Oh! It'll finish this year in two weeks,right?
Probably, everyone has been busy lately.
Even I have a hasty time.
And I think you have also a few times or a lot of parties for
Christmas or Year-end.
It's so fun, of course!
But, be careful about too much drinking and eating.
Me too!

By the way, we had the Christmas party with relatives last Sunday.
We ate Italian food and enjoyed playing bingo game.


オードブルしか撮ってないけどシェフのお任せコース、全部美味しかった!

夫の母兄姉揃っての毎年恒例のクリスマスの食事会を
オステリア イルピッチョーネでした後、
実家でビンゴ大会~大人10人盛り上がりました~

今年も残すところ二週間切りましたね。
いつもはノンビリしている私もさすがにバタバタと走り回っております~

Thanks for reading my blog. See you!

 

関連記事
スポンサーサイト

Comment

ひのあたるさと says... "No title"
おはようございます。

確かに クリスマスパーティや忘年会では 
飲みすぎたり食べ過ぎたりしがちですよね。

私の場合 情けないことに
今年 年始早々 暴飲暴食をして
胃腸科に駆け込むことになりました。(笑)

大人だけの クリスマスパーティは素敵ですね。

私は毎年 子どもの習い事関係のに参加していました。
でも 今年は その習い事をやめてしまったので
お誘いがないのです。
今年は 子どもたちとケーキやお菓子を作っての
パーティになりそうです・・・
2011.12.20 09:00 | URL | #- [edit]
mittan says... "Re: No title"
ひのあたるさとサン、こんにちは♪
コメントありがとうございます。

お子さんたちと手作りケーキやお菓子のパーティー、楽しみですね!
私も息子が小さかったころは、一緒に手作りケーキを作ったり、
サンタさんに頼んだというプレゼントを、枕元にそっと置いておくのが楽しみだったりしました~。
懐かしいです。

美味しいもの続きの年末年始、お互い胃袋大切にしましょー(笑)
2011.12.20 15:19 | URL | #- [edit]
ST Rocker says... "No title"
Hello, mittan-san,

I'm glad to know you enjoyed the party and Hakase-san's concert.
I am somewhat enjoying dinners, too.
But I am a little bit busy these days, because I'm going to change the work place.
Today I signed for renting a house for week day stay from January.

I hope things will be well with you toward New Year.
Regards,
2011.12.21 00:20 | URL | #GK7sQxxU [edit]
mittan says... "Re: No title"
Good morning, ST Rocker-san!
Thank you so much for your comment.

I knew already that you're going to change your work place from your blog.
I wish everything is gonna be all right for you.

Have a nice day!
2011.12.21 07:44 | URL | #- [edit]

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

trackbackURL:http://mittanr.blog86.fc2.com/tb.php/240-8e3f2468
