mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


mittan Road ~一歩一歩前へ~

Posted by mittanr on   1 comments   0 trackback

Thank you for visiting my blog.
I changed my blog's title today.
The new title is "mittan Road".
It's expressing about my life.
I'd like to advance step by step toward my goal.
Yeah, I'm standing on my way with passion now!

なんとなく、しっくりこなかった自分のブログタイトルを
”mittan Road ”に変更しました。
mittanは私のこと。Roadは道。

だけど、以前、Author名にしていたmittanRのRは、本当は、RoadのRじゃなくて、
私のニックネームRin(りん)のRからとったもので、mittanは、ただ一人、
私の妹だけが、私のことを「みったん」と呼んでいたのでつけたものでした。
妹は、英語が得意だったから天国から応援してくれるといいなぁと思って。。。

妹が亡くなった後は、私のことを「みったん」と呼ぶ人はいなかったのだけれど、
このブログを始めて、コメントくださる方や新しい友達がそう呼んでくれるように
なって、とても嬉しくて。。。ちょっと照れくさいのだけど、思いきってブログの
タイトルにすることにしました~

これからも、私の歩いてきた道、これから歩く道を綴っていきたいと思っています。
そう、みったん道を一歩一歩前へ(笑)

どうぞよろしく  by mittan

roadを辞書で引くと、’道、道路’の他に’人生・冒険の象徴’とありますね。

関連記事
スポンサーサイト

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

trackbackURL:http://mittanr.blog86.fc2.com/tb.php/230-0bc56d64
