mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


A Saturday night ~ヨコハマ☆サタデーナイト~

Posted by mittanr on   2 comments   0 trackback

先週の土曜日の夜 大皿料理の飲み屋 ⇒ 焼き餃子発祥の店 ⇒
立ち飲みワインバー ⇒ 和菓子屋 ⇒ カラオケ in 野毛


Last Saturday night, I went to Noge with my husband and his friends.

Have you ever been to Noge?
As a matter of fact, I went to there for the first time.
Noge is in the land side of Sakuragicho Station.
The atmosphere is different between the sea side and the land side of
Sakuragicho Station. The sea side is the modern Minatomirai area.
On the land side, there are many type of small unique restaurants and
bars in the area. One of his friends knows many shops in Noge,
so he took us to some interesting small shops.

We really enjoyed drinking ,eating ,talking and singing at there.
I thought Noge is an interesting town in Yokohama.

012_noge.jpg
There was a very small stand-drink wine bar,
and wine and cheese were delicious and the master was a cool guy.

013_noge.jpg
We bought Dorayaki and Daihuku in the famous shop.

そして・・・私は滅多に行かないカラオケですが、この時、最後の〆に歌ったのが
キャンディーズメドレーでした。 結構歌える~♪とノリノリで盛り上がり、誰のファン
だった?とお決まりの質問を男性陣にすると、答えは揃って「スーちゃ~ん!」 
そのスーちゃんが急逝したというニュースに、夫も私もとても驚きショックでした。


関連記事
スポンサーサイト

Comment

ふわころ本舗 says... "No title"
こんばんは。
リンクしていただき、ありがとうございました。
英語もいつも読ませていただき、この単語なんだったかな~?
と考えつつ…楽しんでます♪

キャンディーズ世代ではありませんが、
NHKでもとりあげていて…びっくりしましたね。
早すぎる…
2011.04.24 22:31 | URL | #- [edit]
mittanR says... "Re: No title"
ふわころ本舗さん、こんばんは。
コメント有難うございます。
英語は勉強中なので、かなり怪しいですからぁ~(^_^;)
もしかして、スーちゃん、ランちゃん、ミキちゃんの違いは分からない世代なのですね?!

2011.04.24 23:39 | URL | #- [edit]

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

trackbackURL:http://mittanr.blog86.fc2.com/tb.php/129-9b4c5816
