mittan Road 

 

About mittan Road

Nobody knows what happen tomorrow, but everything is necessary for myself on my life. This is my road I have been walking to be HAPPY-aging not anti-aging. And, where there's a will, there's a way!

今までの道 これからの道 私のHAPPYエイジングロード♪

スポンサーサイト

Posted by mittanr on


For the Future ~持続可能な未来を求めて~

Posted by mittanr on   0 comments   0 trackback

被災地への支援、復興を進めていく中でも大きな障害となっている
福島原発事故。
諸外国と日本が示す見解や反応の違い、錯綜する情報や専門家の意見・・・
私は得体の知れない不安にかられていました。
そんな中、是非観たいと思う一つの映画の存在を知りました。
未来のエネルギーについて、今、私達日本人一人一人が、
皆で考えなければならない大きな問題なのだと改めて思っています。 
これは、その映画の予告編です。



I believe the recovery of Japan.
And we should think whether we need nuclear power plants for peaceful
life in the future. I think so now.

関連記事
スポンサーサイト

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

trackbackURL:http://mittanr.blog86.fc2.com/tb.php/110-332d15b6
